Przelew tradycyjny
Po złożeniu zamówienia otrzymasz emailem potwierdzenie z danymi niezbędnymi do przelewu. W tytule przelewu prosimy o wpisanie imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia (ułatwi nam to identyfikację płatności) - numer zamówienia znajduje się w tytule wiadomości email z potwierdzeniem zamówienia. Kiedy płatność wpłynie na nasze konto, powiadomimy Cię o tym i niezwłocznie przystąpimy do realizacji zamówienia. Na przelew czekamy przez 5 dni roboczych, po czym wysyłamy emailem przypomnienie. W przypadku braku odpowiedzi lub płatności, po 7 dniach roboczych zamówienie jest anulowane.
Dane rachunku bankowego:
DG-Jolanta Sroka
Ul. Nad Pokrzywką 16A
61-312 Poznań
KONTO BANKOWE: 20 1140 2017 0000 4702 0379 0029
Blue Media
Na naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.
Obsługiwane karty:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.